בן גביר: "יש 10 מנדטים שלא הלכו להצביע; צריך להביא אותם"

    אסתי פלד No Comments on בן גביר: "יש 10 מנדטים שלא הלכו להצביע; צריך להביא אותם"

    ח"כ איתמר בן גביר לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "ברגע שנתניהו בא ועושה את השידוך, נדמה לי שיש כאן אמירה שהוא לא שם, איפה שדיבר בעבר. אני מאמין שאנחנו יכולים לנצח. זה תלוי בחוזק שלנו"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:59
    19.05.24
    נתי קאליש No Comments on סופית: הגה"צ ר' מיילך בידרמן ידליק בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר עוצמה יהודית, חה"כ איתמר בן גביר שוחח הערב (שני) עם אבי רבינא במהדורה המרכזית והתייחס לאיחוד עם הציונות הדתית. "שמנו את המשקעים מאחורינו ואנחנו יוצאים לדרך חדשה. גם בשנה וחצי האחרונות ידענו לעשות את זה. הערכים חשובים יותר מהכל".

    לדבריו "היתרון הגדול הוא ששנינו מאוד חדורי אידיאולוגיה ומוטיבציה ולכן לא הייתה לנו שום בעיה לשים הכל בצד ולהתקדם. גורל המדינה מעל הכל. ברגע שנתניהו בא ועושה את השידוך, נדמה לי שיש כאן אמירה שהוא לא שם, איפה שדיבר בעבר".

    בן גביר הדגיש: "אני מאמין שאנחנו יכולים לנצח. זה תלוי בחוזק שלנו. אם נהיה חזקים וגדולים נוכל לשבת שם בממשלה ביום שאחרי, ואם נהיה קטנים הבטחות לא יעזרו".

    הוא טען: "התקדמנו מאוד בעקבות האיחוד, בסקר האחרון אנחנו עם 12 מנדטים. בעניין הגוש אנחנו על הגבול. אנחנו כן מביאים מנדטים מחוץ לגוש".

    הוא אמר כי "יש עשרה מנדטים מהפריפריה שלא הלכו להצביע, בסביבות 360 אלף איש. כולנו צריכים להוציא אותם מהבית. אנחנו בצו 8. הזהות היהודית על הכף, הקצבאות, יוקר המחיה".



    0 תגובות